Doprava zdarma od 1000 Kč s DPH
420739563202

Po-Pá 8-21
So, Ne 9-21

Desatero jak objednat Specific

  1. Vyberte si druh Specificu z nabízených Kategorií (Krmiva Specific® pro psy, Krmiva Specific® pro kočky, DietySpecific® pro psy, Diety Specific® pro kočky).
  2. Vybraný druh Specific®u vložte do košíku v požadovaném množství kusů.
  3. Při objednávce zboží v hodnotě nad  1000 Kč s DPH je doprava zdarma.
  4. Pokud chcete pokračovat v nákupu zvolte Pokračovat v nákupu, Pokud chcete nákup ukončit,  přejděte k dalšímu bodu.
  5. Vyplňte požadované údaje: jméno, příjmení, email, telefon, kontaktní adresu (ulice, číslo popisné, město, PSČ)
    1. Pokud se dodací adresa liší od fakturační, označte křížek, následně vyplňte další požadované údaje  
  6. Vyberte způsob dopravy:
    1. PPL/UPS                                            99 Kč s DPH
  • Přepravovaná zásilka , která váží více jak 30 kg (počítáno včetně veškerého obalového a výplňového materiálu) bude rozdělena na více zásilek tak, že za každých dalších započatých 30 kg váhy bude účtováno dalších 99 Kč s DPH.
  • Při nákupu nad 1000 Kč s DPH zdarma!

7. Pokračujte ve volbě platby

  1. Bezhotovostně On-line kartou
  2. Platba na pracovišti v hotovosti, platba na pracovišti bezhotovostně (pokud takovou službu pracoviště nabízí)

 

8. Zkontrolujte všechny údaje, potvrďte Souhlas s Obchodními podmínkami a proveďte platbu.

9. Po zaplacení obdržíte informační email o přijetí objednávky ke zpracování - dodání zboží se liší podle označení skladových zásob

  1. Produkty označené Skladem  =  doručení do 1-4 pracovních dní od úhrady kupní ceny
  2. Produkty označené Nízká skladová zásoba  =  při vyčerpání skladových zásob může být toto zboží dodáno později a to do 30ti pracovních dní od úhrady kupní ceny
  3. Produkty označené Nejsou skladem - dostupnost lze ověřit na emailu prodávajícího.

10. Fakturu za Vámi objednané zboží obdržíte pouze elektronicky na Vámi uvedený email.

 

 

Reklamační řád je součástí Obchodních podmínek, nicméně je velmi důležité, aby jste:

  1. Zboží při převzetí zkontrolovali a v případě, že je poškozené, sepsali s přepravcem protokol, resp. záznam o události za jeho přítomnosti.
  2. Pokud objevíte skrytou vadu až při rozbalení zásilky, která nebyla zjevná při předání zboží přepravcem, neprodleně kontaktujte prodávajícího emailem nebo telefonicky.

;